Jedną z form działania naszej firmy jest świadczenie obsługi technicznej w oparciu o stałe umowy serwisowe. Coraz większe grono naszych Klientów korzysta z tej formy współpracy, gdyż gwarantuje ona obniżenie kosztów eksploatacji systemu informatycznego, pozwala na planowanie wydatków związanych z informatyką przy zwiększeniu bezpieczeństwa pracy.
Umowa serwisowa określa zakres świadczonych usług i wymagane czasy reakcji, jej zapisy są każdorazowo indywidualnie negocjowane. Dzięki temu treść umowy serwisowej jest optymalnie dostosowana do wymagań Zleceniodawcy.
Proponujemy naszym Klientom obsługę infrastruktury informatycznej na bazie
Umowy Serwisowej z wykupionym pakietem godzin i gwarancją czasu reakcji
Jest to umowa przeznaczona przede wszystkim dla tego grona Klientów, dla których ciągłość pracy systemu informatycznego jest krytyczna dla bezpieczeństwa biznesowego. W ramach umowy Zleceniodawca otrzymuje ustalony pakiet godzin do wykorzystania przy pracach administracyjnych i pomocy technicznej oraz gwarantowane czasy reakcji serwisu dla poszczególnych poziomów awarii.
W ramach umowy zobowiązujemy się do
Stała opieka administracyjna zapewnia
W przypadku awarii gwarantujemy
Powyższa umowa może dotyczyć całego środowiska informatycznego lub jego fragmentów, szczególnie istotnych dla Zamawiającego. W celu dostosowania świadczonych usług do wymagań Klienta - umowy zazwyczaj zawierają dodatkowe, indywidualnie negocjowane elementy.
Aby otrzymać szczegółowe informacje o umowach serwisowych lub spotkać się z naszym ekspertem, prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta.