Ochrona przed spamem i mass-mailingiem
Niechciana korespondencja elektroniczna - spam i mass-mailing - jest coraz poważaniejszym problemem dla przedsiębiorstw.
- W 2006 roku niechciana korespondencja elektroniczna stanowi nie mniej niż 40% całkowitej liczby wysłanych wiadomości elektronicznych, a w przypadku podstawowych kont firmowych może dochodzić do 80%.
- Straty korporacyjne spowodowane samym usuwaniem niechcianej korespondencji sięgają kilku godzin miesięcznie na pracownika.
- Regulacje prawne mające na celu ograniczenie liczby niechcianej korespondencji marketingowej są nieefektywne - głównie ze względu na trudność w udowodnieniu przestępstwa, znikomą szkodliwość społeczną oraz wysyłanie części korespondencji z kont anonimowych.
- Duża część korespondencji spamerskiej pochodzi od doskonale zorganizowanych grup spamerskich działających w krajach, gdzie nie jest to karalne.
Na skutek spamu spada atrakcyjność jednego z ważniejszych kanałów komunikacyjnych, często właściwa korespondencja "ginie" wśród niechcianej poczty.
Eliminacja najpopularniejszych i najbardziej uciążliwych źródeł spamu prowadzi do
- zwiększenia komfortu korzystania z poczty elektronicznej,
- odciążenia pracowników i wymiernych zysków dla przedsiębiorstwa,
- szybszej reakcji na przesyłane informacje.
Nasza udokumentowana praktyka w walce ze spamem pozwala na zaproponowanie ekonomicznych rozwiązań antyspamowych:
- dostarczamy sprawdzone systemy ochrony przed spamem i mass-mailingiem,
- wdrażamy rozwiązania dla różnych platform (w tym serwery Exchange i inne serwery SMTP),
- integrujemy rozwiązania antyspamowe z serwerami korporacyjnymi, w tym np. Microsoft Exchange